- Cayma Hakkı Kullanımı ve İade Şartları, 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümlerine tabidir.
- Siparişler onaylanma aşamasına gelene kadar siparişlerinizi iptal edebilirsiniz. Onaylanmış ve/veya kargoya verilmiş siparişler iptal edilememektedir.
- Siparişinizi iade etmek için üye hesabınız üzerinden online iade talebinizi Hesabım-İade taleplerim alanından bize iletebilirsiniz. Değişim yapılamamaktadır.
- Siparişinizi teslim aldıktan ve paketi açtıktan sonra, iade etmeye karar verirseniz, bu durumda "Ürün İade Etme Prosedürünü" takip etmeniz gerekir. Tüketici Korunması Hakkında Kanun ve ilgili mevzuata göre, "Cayma Hakkı" ürünü teslim aldığınız günden başlayarak 14 (on dört) gün içerisinde kullanılmalıdır. Bu süre içinde, kozoliv.com.tr sitesinden almış olduğunuz ürünü kargo teslim tutanağı örneği ve fatura aslı ile birlikte iade edebilirsiniz.
- İade edilecek ürün(lerin) orijinal ambalajında, eksiksiz olarak, fiziksel açıdan hasar görmemiş, kullanılmamış, yeniden satılabilir durumda olması ve mutlaka ürünün orijinal faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir.
- Faturasız iadeler kesinlikle kabul edilmemektedir.
- İadeniz, "Mesafeli Satış Sözleşmesi"nde yer alan "Cayma Hakkı" ve "Cayma Hakkı’nın İstisnaları" maddelerine uygun olmalıdır.
- Orijinal ve hasar görmemiş kutusu ile kullanılmamış, açılmamış ürünü, sitemizdeki Hesabım sayfasındaki iade talebinizi Hesabım -> İade taleplerim alanından online form olarak doldurabilirsiniz. Ve siparişinizi size getiren anlaşmalı olduğumuz aynı kargo ile gönderim adresimiz olan fabrika adresimize göndermeniz gerekmektedir.
- Anlaşmalı kargomuzdan farklı bir kargo ile gönderimlerin ücretleri müşteriye ait olacaktır.
- Kurumlara kesilen faturalı ürünlerin iadesinde, kurumun düzenlemiş olduğu, kargo ücreti belirtmeden "ürün birim fiyat + kdv" şeklinde kesilmiş fatura ile iade edilmelidir, aksi takdirde iade işleminiz gerçekleşmeyecektir.
Siparişinizi kontrol ettikten sonra imzalayarak teslim alınız. Eğer kargonuz da bir karışıklık ya da eksiklik varsa teslim almadan kargo görevlisine tutanak tutturarak kargoyu iade etmelisiniz.
kozoliv.com.tr’den yapmış olduğunuz alışverişiniz anlaşmalı olduğumuz Aras Kargo şirketi tarafından teslim alındığı andan itibaren, size teslim edildiği ana kadar kargo firması güvencesi altında olup, taşınma ambalajı ve kutusu zarar görmüş olan kargolarınız için kargo görevlisine hasar tespit tutanağı tutturmanız gerekmektedir.
Tüm sorularınız ve şikayetleriniz için www.kozoliv.com.tr sitemizdeki Hesabım sayfasından Destek Talebi oluşturabilir, [email protected] adresine mail atabilir veya 0539 266 25 00 numarasını arayarak mesai saatlerimizde 08.30-18:00 (Cumartesi-Pazar hariç) müşteri temsilcilerimiz ile görüşebilirsiniz.
Ünvan: Kozaklı Tarım Ürünleri Ticaret Ltd Şti KEP (Kayitli E-posta Adresi): [email protected] E-mail: [email protected] Ticaret Sicil No: 1329 Mersis No: 0582005162200001 Vergi Dairesi: Gömeç Vergi Numarası: 05820051622 Müşteri Hizmetleri: 0539 266 25 00 Telefon: 0266 357 13 72 Adres: Hacıosman Mah. Postacı Sk. No: 1 Gömeç / Balıkesir 10715
Internet Explorer tarayıcısının 9.0 ve daha eski sürümlerini desteklememekteyiz. Web sitemizi doğru görüntüleyebilmek için tarayıcınızı güncelleyebilirsiniz, güncelleyemiyorsanız başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsiniz.